درخواست پست الکترونیکی دانشگاهی


 

دانشجویان و اساتید گرامی جهت تکمیل فرم درخواست پست الکترونیکی دانشگاهی موارد زیر را مورد توجه قرار دهید:

 

۱- انتخاب نام کاربری (User Name )

  • نام کاربری: حرف اول نام شخص. نام خانوادگی

مثال: نام کاربری خانم Fariba Ehteshami به صورت f.ehteshami می باشد.

۲- انتخاب رمز عبور (Password )

  • رمز عبور بایستی حداقل دارای ۹ کاراکتر و حداکثر ۱۵ کاراکتر، و ترکیبی از حروف بزرگ، اعداد و حروف کوچک باشد.

مثال: FBA258shm

3-      اطلاعات فرم ثبت نام دانشجویان با سیستم آموزش دانشگاه چک می شود لذا هنگام پر کردن فرم از صحت اطلاعات وارد شده اطمینان حاصل فرمایید (شماره دانشجویی و...) .

۴- پس از تکمیل فرم ثبت نام و تأیید صحت موارد مندرج در فرم توسط شما، سیستم کد رهگیری ای ارائه می دهد که قادر خواهید بود درخواست خود را از طریق این کد پیگیری نمایید. لذا در حفظ آن کوشا باشید.

 

 

  • ۱- جهت استفاده از ایمیل آکادمیک ایجادشده به آدرس mail.iau-tnb.ac.ir مراجعه کنید.
  •  

  • ۲- توجه نمایید در صورتی که نام کاربری (User Name) و رمز عبور(Password) انتخاب شده مطابق فرمت درخواستی دانشگاه نباشد، ایمیل مورد نظر برای شما ایجاد نخواهد گردید.
  •  
  • ۳- ایمیل های درخواستی حداکثر تا یک هفته از زمان ارسال مشخصات ایجاد خواهند شد. در صورت عدم ایجاد یا بروز اشکال با اداره پژوهش دانشکده خود تماس حاصل نمایید.